Algemeen
Ik wil een mutatie doorvoeren in een reeds verstuurde bestelling. Kan ik dit zelf?
Nee, uw bestelling is reeds verzonden. Wanneer u de bestelling nog wilt wijzigen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice van Eten & Zo.
Waar kan ik uitleg vinden over de functionaliteiten van de schermen?
Ieder scherm is voorzien van een informatiescherm. Wanneer u rechtsboven in het scherm op het ronde icoontje met de i klikt, komt er een informatiescherm tevoorschijn. Hierin worden alle functionaliteiten van het betreffende scherm uitgelegd.
Wie moet ik benaderen bij vragen, bestellingen en eventuele klachten?
Bij vragen, bestellingen en eventuele klachten kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. De afdeling Klantenservice is iedere werkdag van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch te bereiken op het telefoonnummer 053-4808700 of stuurt u een e-mail naar etenzo@huuskes.nl.
Bestellen
Ik wil de bestellingen zien die mijn collega’s geplaatst hebben. Kan dat?
Reeds geplaatste orders vindt u in de agenda. Wanneer meerdere bestellers van één afdeling werken met de app Eten & Zo, adviseren wij u om gebruik te maken van het notitieblok, waarmee u alle collega’s op de hoogte houdt van reeds geplaatste bestellingen.
Producten die ik via de zoekfunctie wil toevoegen aan een bestelpatroon en/of een bestelling zie ik niet terug. Hoe komt dit?
Waarschijnlijk heeft u het gewenste product niet geselecteerd als favoriet. Dit doet u d.m.v. het klikken op de button voorzien van een ster bij het gewenste product. Het icoon zal rood van kleur worden indien u het artikel als favoriet wilt toevoegen.
Ik weet niet in welke categorie ik een bepaald artikel kan vinden. Hoe kan ik dit artikel alsnog vinden?
Wanneer u in de zoekbalk het gewenste artikel intypt, krijgt u een overzicht met alle artikelen die voldoen aan uw ingetypte zoekterm. Wanneer u dit artikel vaker wilt bestellen adviseren wij u om het artikel toe te voegen aan uw favorietenlijst.
Ik bestel vaak dezelfde artikelen. Kan ik deze ergens vastleggen?
Ja, dit kan d.m.v. de favorietenlijst functionaliteit. Hiermee kunt u de lijsten samenstellen c.q. onderhouden voor uzelf of voor uw organisatie. Hierdoor is het niet nodig om deze artikelen telkens opnieuw op te zoeken. Dit bespaart u veel tijd. U kunt de artikelen toevoegen d.m.v. het klikken op de button voorzien van een hartje bij het gewenste artikel.
Hoe kan ik zien of er nog een bestelling in de winkelwagen staat?
Rechtsboven in het scherm wordt het aantal producten in de winkelwagen weergeven. Klikt u op de winkelwagen dan wordt de volledige inhoud met het bedrag van de winkelwagen weergeven.
Wat kan ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Is uw bestelling niet compleet of bevat deze artikelen die u niet besteld heeft, neem dan contact op met de Klantenservice van Eten & Zo.
Hoe werkt het?
Om een bestelling te plaatsen, maakt u een keuze uit het bestellen van maaltijden of boodschappen artikelen. Beide productgroepen zijn onderverdeeld in verschillende artikelgroepen. Bij het bestellen van maaltijden heeft u de keuze tussen kant-en-klare maaltijden en zelf koken. Beide zijn voorzien van een componentenkeuze. Onder Indelen kunt u de verschillende maaltijdvarianten bestellen. Door middel van het klikken op de plussen en/of minnen kunt u uw gewenste aantallen selecteren. Wanneer u klikt op de button In winkelmand, worden de geselecteerde producten in de winkelmand geplaatst. Wanneer u de winkelmand rechtsboven in uw scherm opent, kunt u de bestelling in uw winkelwagen concreet maken.
Account
Hoe kan ik zien onder welke afdeling/ klantnummer ik ingelogd ben?
Linksboven in het hoofdscherm staat weergeven onder welke afdeling/klantnummer u ingelogd bent. Tevens wordt de afdelingsnaam/klantnummer ook vermeld in de winkelmand.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dit?
Log in via de webapplicatie www.etenzo.nl. Onder het tabblad ‘Gebruikers’ kunt u uw profiel bekijken. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen.
Hoe maak ik een account aan?
Een account van Eten & Zo wordt aangemaakt door de beheerder. Voor vragen m.b.t. het aanmaken van een account verwijzen wij u dan ook door naar de beheerder binnen uw organisatie.
Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
Log in via de webapplicatie www.etenzo.nl. Onder het tabblad ‘Gebruikers’ kunt u uw accountprofiel bekijken en wijzigen.
Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u uw nieuwe wachtwoord opvragen bij de beheerder van uw afdeling of bij de Klantenservice van Eten & Zo.